Paranna työhyvinvointia Lean-menetelmin

Tervetuloa inspiroivaan iltapäiväseminaariin, jossa yhdistyvät Työhyvinvointi ja Lean. Lean-filosofian mukaisten työtapojen avulla voidaan hyödyntää henkilöstön osaaminen ja muutosehdotukset siten, että työyhteisö pystyy parantamaan työpaikan työhyvinvointia.

Seminaarin kohderyhmä: Sosiaali- ja terveysalan työntekijät, esimiehet ja johtajat
Ajankohta: Torstai 14.11.2019 klo 12.00–17.00
Seminaari on kaksikielinen (suomi, ruotsi) ja se on osallistujille maksuton.

11.45–12.00 Rekisteröinti

Kirsi Heikkilä-Tammi12.00–13.15 Mistä oikein puhumme, kun puhumme työhyvinvoinnista?
Kirsi Heikkilä-Tammi, PhD, tutkimusjohtaja, Tampereen yliopisto, työhyvinvoinnin tutkimusryhmä

13.15–13.45 Kahvitarjoilu

Bengt Savén13.45–16.30 Förbättra, leda, skapa laganda med Lean
Bengt Savén, adjungerad professor i Hållbart ledarskap och systematisk förbättring, Kungliga Tekniska Högskolan (KTH), Stockholm

Paikka: Yrkeshögskolan Novia, auditorio Florence,  Wolffintie 31, VAASA,
Ilmoittautuminen: Viimeistään 31.10.2019 osoitteessa: https://network.novia.fi/Events/94/Apply
Lisätietoja/yhteyshenkilö: Carina Gädda, carina.gadda@novia.fi

Ohjelma järjestetään osana Sosiaali- ja terveysminiteriön rahoittamaa HYVINVOIVA HOIVA – VÄLMÅEMDE OMSORG -ESR-projektia, jonka toteuttavat Åbo Akademi/Centret för livslångt lärande, Tampereen yliopisto/Johtamisen ja talouden tiedekunta, Laurea-ammattikorkeakoulu ja Yrkeshögskolan Novia yhteistyössä. Projektin kohderyhmään kuuluvat ikääntyvien hoivapalveluyksiköt Pohjanmaalla, Pirkanmaalla, Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla.

Det här inlägget postades i Suomenkieliset uutiset och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.