Webinaarit syksyllä 2021 | Webbnarier hösten 2021

TYÖHYVINVOINTI IKÄIHMISTEN HOIVAPALVELUISSA

ARBETSVÄLMÅENDE INOM ÄLDREOMSORGEN

Tervetuloa osallistumaan inspiroiviin asiantuntijaluentoihin, joissa käsitellään työhyvinvointia ja esihenkilön ja työyhteisön roolia työhyvinvoinnin kehittämisessä. Millä keinoin voidaan kehittää ja parantaa työyhteisön työhyvinvointia ja työssäjaksamista? Webinaarien kohderyhmään kuuluvat hoiva-alan esihenkilöt, työntekijät ja muut vastuuhenkilöt.

Asiantuntijaluennot järjestetään Teams-webinaareina osana Sosiaali- ja terveysminiteriön rahoittamaa HYVINVOIVA HOIVA – VÄLMÅEMDE OMSORG -ESR-projektia ja osallistuminen on maksutonta.

Välkommen att delta i inspirerande webbinarier med sakkunniga föreläsare kring teman som berör arbetsvälmående samt på vilket sätt arbetsgemenskapen och förmannen kan bidra till utvecklandet av arbetsvälmående och ork i arbetet. Målgruppen för webbinarierna är förmän, anställda och andra ansvarspersoner inom äldreomsorgen.

Föreläsningarna arrangeras som webbinarier i Teams. Webbinarierna arrangeras inom det av Social- och hälsovårdsministeriet finansierade HYVINVOIVA HOIVA – VÄLMÅENDE OMSORG -ESF-projektet. Deltagande i webbinarierna är avgiftsfritt.

6.10.2021 kl. 14.00-15.30
Kreativitet och konst som arbetsmetod för personcentrerad vård och arbetstagarnas välmående
Heli Vaartio-Rajalin
, bitr. professor i gerontologisk vård, Åbo Akademi
Anmälan senast 4.10.2021

3.11.2021 klo 14.00-15.30
Itseohjautuvuudesta työhyvinvointia hoivatyöhön?

Millaiset taidot auttavat toimimaan itseohjautuvassa organisaatiossa?
Riitta-Liisa Larjovuori, projektipäällikkö, Työhyvinvoinnin tutkimusryhmä, Tampereen yliopisto

Työhyvinvoinnin elementtejä itseohjautuvassa organisaatiossa
Ismo Kinnari, tutkija, Työhyvinvoinnin tutkimusryhmä, Tampereen yliopisto

Paneelikeskustelu: Itseohjautuvuudesta lääke hoiva-alan haasteisiin?
Kati Toikka, henkilöstön kehittämispäällikkö, Järvenpään kaupunki
Katja Koski, FT, johtava puheterapeutti, Äännekoulu
Elisa Hyvärinen, sh, valmistelee YAMK-opinnäytetyötä itseohjautuvuudesta hoitotyössä

Ilmoittautuminen viim. 1.11.2021

TERVETULOA! VÄLKOMMEN!

ILMOITTAUTUMINEN | ANMÄLAN: https://crm.abo.fi/Events/1134/Apply

Lisätietoja | Tilläggsinformation:
Mona Riska, mona.riska@abo.fi
Kristina Westerén, kristina.westeren@abo.fi
Åbo Akademi, Centret för livslångt lärande
Hyvinvoiva hoiva – Välmående omsorg –hanke

Det här inlägget postades i Suomenkieliset uutiset, Svenska nyheter. Bokmärk permalänken.