Webinaari: Työhyvinvointi ikäihmisten hoivapalveluissa

Tervetuloa Hyvinvoiva hoiva – Välmående omsorg -hankkeen loppuwebinaariin. Webinaarissa esitellään hankkeen tuloksia koskien työhyvinvoinnin kehittämistä sekä esihenkilön ja työyhteisön roolia työhyvinvoinnin kehittämisessä. Millä keinoin voidaan kehittää ja parantaa työyhteisön työhyvinvointia ja työssäjaksamista ja siten myös vahvistaa hoiva-alan veto- ja pitovoimaa?

Webinaarin kohderyhmään kuuluvat sotesektorin ja hyvinvointialueiden johtajat, hoivayksiköiden esihenkilöt ja työntekijät sekä muut vastuuhenkilöt. Tilaisuus järjestetään Teams-webinaarina ja osallistuminen on maksutonta.

Webinaarin ohjelma 8.12.2022 klo 14.00–16.00

klo 14.00–14.15 Osallistava työhyvinvoinnin kehittäminen – Sotehelmiä
Mona Riska ja Kristina Westerén, hankekoordinaattorit, Åbo Akademi.

klo 14.15–14.45 Työhyvinvoinnin mittaaminen työhyvinvoinnin kehittämisen lähtökohtana
Riitta-Liisa Larjovuori, Työhyvinvoinnin tutkimusryhmä, Tampereen yliopisto.

klo 14.45–15.30 Työhyvinvoinnin johtaminen ja yhteiskehittäminen soteuudistuksen kynnyksellä:

• Kirsi Heikkilä-Tammi, Työhyvinvoinnin tutkimusryhmä, Tampereen yliopisto.
  • Elina Flemming, Päivi Mantere ja Jenna Pennanen, Laureaammattikorkeakoulu.
  • Camilla Pitkänen ja Sirkku Säätelä, Novia ammattikorkeakoulu
  • Kristina Westerén, Åbo Akademi.

klo 15.30–15.50 Ikäihmisten hoivapalveluiden tulevaisuudennäkymiä
Kristiina Hellstén, Turun kaupungin kaupunginvaltuuston jäsen, Varsinais-Suomen hyvinvointialueen aluehallituksen jäsen.

klo 15.50–16.00 Loppukeskustelu.

ILMOITTAUTUMINEN | ANMÄLAN: E-lomake – Hyvinvoiva hoiva -hankkeen loppuwebinaari 8.12.2022.

TERVETULOA! VÄLKOMMEN!

Lisätietoja | Tilläggsinformation:

Mona Riska, mona.riska@abo.fi
Kristina Westerén, kristina.westeren@abo.fi
Åbo Akademi, Centret för livslångt lärande

HYVINVOIVA HOIVA – VÄLMÅENDE OMSORG -hanke on Sosiaali- ja terveysministeriön rahoittama ESR-hanke.

Det här inlägget postades i Suomenkieliset uutiset och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.