Luentosarja: Työhyvinvointi ikäihmisten hoivapalveluissa

hyvinvoiva hoiva-logo

Tervetuloa osallistumaan inspiroiviin asiantuntijaluentoihin, joissa käsitellään työhyvinvointia ja esimiehen roolia työhyvinvoinnin kehittäjänä. Miten kehitetään ja johdetaan työn organisointia ja henkilöstön osaamista ja muutosvalmiuksia siten, että työhyvinvointi ja työssäjaksaminen ikäihmisten hoivapalveluissa paranee? Sosiaali- ja terveysalan kuormittavan ja haasteellisen työtilanteen takia on erityisen tärkeää ylläpitää henkilöstön työhyvinvointia ja työssäjaksamista.

Asiantuntijaluennot järjestetään webinaareina Zoomissa ja Teamsissä. Webinaarien kohderyhmä on ikäihmisten hoiva-alan johtajat, esimiehet ja työntekijät. Webinaarit järjestetään osana Sosiaali- ja terveysminiteriön rahoittamaa HYVINVOIVA HOIVA – VÄLMÅENDE OMSORG -ESR-hanketta ja on osallistujille maksuton.

Syksyn webinaarit ovat suomenkielisiä.

Webinaarit syksyllä 2020:

29.10.2020, klo 13–16 (Zoom)

Mistä oikein puhumme, kun puhumme työhyvinvoinnista?

Kirsi Heikkilä-Tammi, tutkimusjohtaja, Tampereen yliopisto, Työhyvinvoinnin tutkimusryhmä, Hyvinvoiva hoiva -hankkeesta.

Työpajatyöskentelyä: Työhyvinvoinnin johtaminen käytännössä – esimiehen rooli kehittäjänä. Kirsi Heikkilä-Tammi ja tutkimusryhmän muut edustajat, Hyvinvoiva hoiva -hankkeesta.

Ilmoittautuminen viimeistään 22.10.

16.11.2020, klo 13–15 (Teams)

Työhyvinvoinnin johtamisen ja johtamisosaamisen kehittämistarpeita sosiaali- ja terveysalan organisaatioissa

Sirpa Syvänen, dosentti, Tampereen yliopisto, Työelämän tutkimuskeskus ja Kaija Loppela, yliopettaja, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Sosiaali- ja terveysala.

Työpajatyöskentelyä: Työhyvinvoinnin johtamisen lukot ja avaimet. Sirpa Syvänen ja Kaija Loppela, SoteDialogit-hankkeesta.

Ilmoittautuminen viimeistään 9.11.

26.11.2020, klo 13–15 (Teams)

Visuaalinen ohjaus – palvelumuotoilulla ja Lean-toiminnalla työn kehittämistä

Elina Flemming, Päivi Mantere ja Jenna Pennanen, Laurea-ammattikorkeakoulu, Hyvinvoiva hoiva -hankkeesta.
Anne Susiluoto, Palveluesimies, Lean valmentaja, Tuotekehittäjä

Ilmoittautuminen viimeistään 19.11.

ILMOITTAUTUMINEN:

Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen webinaaritilaisuutta täyttämällä ilmoittautumislomake osoitteessa: https://crm.abo.fi/Events/723/Apply

Lisätietoja antaa:
Mona Riska, sähköposti: mona.riska@abo.fi
Kristina Westerén, sähköposti: kristina.westeren@abo.fi
Åbo Akademi, Centret för livslångt lärande, Hyvinvoiva hoiva – Välmående omsorg -hankekoordinaattori.

TERVETULOA! VÄLKOMMEN!

Det här inlägget postades i Suomenkieliset uutiset och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.