All ÅAU Sports verksamhet inhiberas fr.o.m måndag 16.3.2020 pga coronaviruset

På grund av corona-viruset har Åbo Akademi nu tagit beslutet att från och med måndagden den 16.3 inhibera samtliga aktiviteter inom ÅAU Sports tillsvidare.  Personalen inom Åbo Akademi har blivit ombedda att jobba på distans, om möjligt.  Så kontoret är obemannat fr.o.m må 16.3.2020.  Har du frågor – ta kontakt! Ni når mig på 06-324 71 61 eller astenkul@abo.fi

Wasa Sports Club fortsätter med sin verksamhet tills striktare restriktioner kommer från regeringshåll. Det kan dock förekomma att klasser blir inhiberade. Kolla därför kontinuerligt deras schema för ev förändringar.

Wasa Sports Club har också valt att ge alla möjlighet att ta del av ett stort antal Les Mills klasser, gratis, under 2 månader. Se mer här nedan;

”Våra kunders hälsa är vår högsta prioritet.
Vi vet att regelbunden träning hjälper dig att hålla dig frisk så att din kropp kan bekämpa sjukdomar, därför vill vi hjälpa dig under de rådande omständigheterna. Vi har öppnat en streamingtjänst för alla våra kunder, där får du 95 olika Les Mills-program i åtta olika kategorier helt gratis. Tjänsten kommer att kunna användas under de kommande 2 månaderna.”

Här är en länk till tjänsten: https://lmod.co/club

Genom länken hittar du även Les Mills-program som inte finns på annat håll, såsom Les Mills Mindfulness-sektionen. Mindfulness inkluderar andningsövningar, meditationsprogram och kroppsvård.”

Hälsningar,
Wasa Sports Club