Uusi hanke työhyvinvoinnista ikäihmisten hoivapalveluissa

HYVINVOIVA HOIVA – VÄLMÅENDE OMSORG on uusi sosiaali- ja terveysalan hanke.

Hankkeen tavoitteena on edistää henkilöstön työhyvinvointia ja muutosvalmiuksia ikäihmisten hoitoyksiköissä, kehittää henkilöstön osaamista ja työprosesseja Lean- ja palvelumuotoilumenetelmillä, sekä tukea henkilöstön ja ikääntyvien asiakkaiden hyvinvointia, henkilöstön ja esimiesten kehittämisvalmiuksien edistämisen kautta.

Hankeen toteuttajat ovat Åbo Akademi/Centret för livslångt lärande (hankevastaava), Tampereen yliopisto/Johtamisen ja talouden tiedekunta, Laurea-ammattikorkeakoulu, ja Yrkeshögskolan Novia.

Hanke on kaksikielinen ja se toteutetaan suomenkielisissä, kaksikielisissä tai ruotsinkielisissä kunnissa, kuntayhtymissä, sairaanhoitopiireissä tai yksityisissä hoivayksiköissä Pirkanmaalla, Pohjanmaalla, Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla.

Toteutusaika on 1.1.2019–31.12.2021. Hankeen rahoittajat ovat Sosiaali- ja terveysministeriö, sekä Euroopan sosiaalirahasto.

Det här inlägget postades i Suomenkieliset uutiset. Bokmärk permalänken.