Post doc samarbete (efter doktorsexamen)

Har du tänkt på möjligheten att fortsätta samarbeta med universitetet efter din doktorsexamen?

– Vill du kanske påverka i vilken inriktning universitetets verksamhet utvecklas?
– Vill du kanske fortsätta med att utveckla din vetenskapliga expertis, skriva vetenskapliga publikationer, samarbeta med doktorander och kanske söka en docentur?
– Eller vill du kanske undervisa nu och då på universitetet, handleda examensarbeten eller ta dej an olika akademiska eller alumnuppdrag?
– Eller bara nu och då träffa likasinnade?

Post doc samarbete med universitetet kan erbjuda dig som jobbar inom industrin nya rekryterings-, finansierings- och arbetssätt som du kan ha nytta av i ditt nuvarande jobb, eller en alternativ karriärmöjlighet inom universitetsvärlden senare i ditt liv.
Att delta i aktiviteterna inom vårt TIN-nätverk kan vara ett sätt för dig att komma igång med detta, oberoende vad du har som målsättning!