God Jul!

Tack till alla som deltog i  julglöggstillfället! Det var gott med glögg, pepparkakor och godis!

Arbetsgruppen för TIN doktorandnätverket önskar er alla en riktigt

God Jul och ett Gott Nytt År 2024!

Julglögg 19.12.2023 kl 14-16

Välkomna på Glögg

tisdagen den 19.12 kl 14.00-16.00 i Academill, Vasa

Drop-in tillfälle i rum C0215 (bredvid kläd-garderoben) i Academill

Välkomna att avsluta höstterminen med oss och få en extra dos julstämning!

Ingen anmälan behövs!

TIN-kryssning med Wasaline

Torsdagen den 9.11 2023 åkte en grupp med TIN-doktorander, deras handledare samt några intresserade av TIN-verksamheten, på en dagskryssning till Umeå. På programmet stod en workshop gällande cirkulär ekonomi, lunch på skärgårdsbordet samt ett besök till maskinrummet på Aurora Botnia.

Tack till alla för en trevlig dag ute till havs!

Trevlig sommar!

TIN doktorandnätverket önskar er alla en riktigt skön sommar! Vi hoppas att ni hinner vila upp er och får njuta av sköna sommardagar!

Och så hoppas vi att vi syns på hösten igen!

Soliga sommarhälsningar!

TIN goes Mirka 15.5

TIN doktorandnätverket och Mirka ordnar en gemensam eftermiddag, Måndagen den 15.5 kl 13-16 vid Mirka, Jeppo.

För mera information samt anmälan se här

Välkomna med!

TIN-seminarium Torsdagen den 20.4.2023

Söker du ett diplomarbete, är intresserad av att börja doktorera eller bara vill  höra vad som händer vid ET/IT?

Energitekniken och Informationsteknologin vid ÅA i Vasa

presenterar pågående/kommande projekt inom sina ämnen, Torsdagen den 20 April kl 14-16

Mera info hittas här

Varmt välkomna!